count

nedeľa 1. apríla 2012

Ako s chuťou prežiť jarné upratovanie :)

Ľudia už dlhé roky vedia ako pozitívne vplýva marihuana na dochvíľnosť a pedantnosť pri upratovaní.
Veľké množstvo ľudí to otestovalo a zistilo, že sa dokáže oveľa detailnejšie venovať upratovaniu v prípade, keď užijú THC.

Sám som sa rozhodol otestovať, čo je na tom pravdy a keď som zrazu handrou utieral miesta pod nábytkom, na ktoré by som sa za "triezva" ani nepozrel, bolo mi všetko jasné. V tomto duchaplnom momente ma ani nenapadlo naliať do vedra s vodou nejaký iný čistiaci prostriedok ako obyčajný ocot. Žijeme predsa na jednej planéte a ten chemický hnus, čo si lejeme do vody sa dostáva do nášho už dosť znivočeného prostredia.

S dobrým pocitom som sa ponaťahoval a pozohýňal pri zmývaní podlahy a utieraní prachu, no a na koniec som mal radosť z tej nevídanej čistoty.

Tento veľmi efektívny motivátor nájdete aj tu...


G.

Žiadne komentáre: